.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بهشهر مطرح شد؛
احداث کتابخانه مرکزی بهشهر با جدیت دنبال شود

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بهشهر با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و فرماندار بهشهر در دفتر فرماندار برگزار گردید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، در این جلسه روند احداث 4 پروژه کتابخانه عمومی روستاهای زاغمرز، حسین آباد، گرجی محله و زینوند و همچنین کتابخانه مرکزی بهشهر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع که توسط یک خیّر اهدا شده است، مورد بحث قرار گرفت.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در این جلسه به ضرورت توسعه کتابخانه های عمومی در مسیر توسعه شهری تاکید کرد.

عبدالحسین باقری لاجیمی با تاکید بر تکریم خیرین کتابخانه ساز، احداث کتابخانه در زمین های اهدایی و بخصوص زمین کتابخانه مرکزی بهشهر را بسیار مهم برشمرد و از تلاش برای تخصیص اعتبار به این پروژه خبر داد.

وی با اشاره به 71 کتابخانه عمومی نهادی در مازندران، گفت: کتابخانه های عمومی از مراکز فرهنگی اساسی در توسعه شهری محسوب می شوند و همه ارگان ها و نهادها می توانند در توسعه آن ها به جامعه فرهنگی کمک کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در پایان از بررسی میزان کمک های نقدی و غیر نقدی نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران خبر داد.

محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر نیز در این جلسه احداث کتابخانه مرکزی بهشهر را یک ضرورت فرهنگی برای این شهرستان عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبارات لازم این پروژه هر چه سریعتر به نتیجه مطلوب برسد.

وی تکمیل پروژه های روستایی که بعضا با مشارکت خیرین ساخته می شوند را بسیار مهم دانست و گفت: باید با هم فکری و هم افزایی مسئولین و خیرین، شاهد اتمام کار این پروژه ها باشیم.

نورزاد همچنین با قدردانی از برگزاری جشنواره باشکوه خیرین کتابخانه ساز استان، استقبال خیرین از این جشنواره را نشان دهنده توجه خاص مردم مازندران به کتاب، کتابخوانی و علم آموزی عنوان نمود که در جهت افزایش دانایی قدم بر می دارند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1394
مشالله به عمو ذبیح..کارش حرف نداره نصف کتابخانه شماره یک رو فنا کردش .کتابخونه شماره یک مثل قفس میمونه.شماره دو هم که نگو خودپرسنل بزور جامیشن.امیدواریم که رویا به حقیقت بپیونده...شمال عزیز
علی ذبیح پور 27 ارديبهشت 1394
در همان جلسه یک پروژه نیم کار به مساحت 135 متر مربع در روستای آسبابسر شهرستان بهشهر توسط خیر محترم جناب آقای سهرابی به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر با مدارک و مستندات جهت ساخت کتابخانه روستای تیپ 1 نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور اهداء گرد.
با تشکر از خیر محترم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.341 seconds.